هشدار به مشتریان شرکت داتک : شما در تور نهادهای اطلاعاتی هستید


در جدیدترین تحریم های امریکا ، وزارت خزانه داري آمريکا در بیانیه ای ، به نقش شرکت «داتک تلکام» در سرکوب مخالفان در ايران پرداخته وگفته است:  شرکت داتک تلکام اطلاعات کسانی که کوشيده اند تا موانع ايجاد شده توسط جمهوری اسلامی در اينترنت را دور بزنند، در اختيار مقام های دولتی قرار داده است. اين بيانيه همچنين تصريح کرده است که «داتک تلکام» به طور متناوب در آزمايش تجهيزات نظارتی و کنترل با حکومت ايران همکاری کرده است.وزارت خزانه داری آمريکا اضافه کرده است: «داتک تلکام» طی دو سال گذشته  تجهيزات و فناوری لازم برای کنترل و مانيتور کردن کاربران اينترنت، سرويس های ايميل رايج و رديابی فعاليت ها در ايران را فراهم کرده است. وزارت خزانه درای آمريکا همچنين گفته است:داتک تلکام  در صدد است تا از طریق برنامه ریزی خاصی تجهيزات لازم برای رهگیری مکالمات تلفنی و فعالیت های اینترنتی را خريداری کند.

اطلاعات مرتبط با شرکت داتک :

سایت : www.datak.ir

تلفن : ۸۱۶۸۱

شرکت انتقال داده‌های رهام داتک دارای پروانه PAP به شماره ۳۱۰/۱۲/۱۴۸۷۵ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است .



۴ نظر:

ناشناس گفت...

من توی این شرکت کار کردم .
پرسنل انجا بجز چند تا از منشی ها و چند نفر ار رده بالا ها آدمهای خوبی بودند .
ولی مدیر عامل خیلی انسان کثیفی بود اسمش بابک ارشد هست .خانوادش دبی زندگی میکردند و خودش در ایران البته هر هفته به دبی رفت و آمد داشت .
همون موقع هم ما میدونستیم اطلاعاتیه چون اینا فقط به خودی ها جواز این جور دفاتر رو میدن .
من به چشم خودم دیدم که چطوری از پرسنل کار میکشه و از منشی ها سواستفاده میکنه و هر کس که زیر بار نمیرفت اخراج میشد .
البته بیشتر سهام شرکت دست تامین اجتماعی هست .
بیشتر سود شرکت هم از طریق وارد کردن تجهیزات از دبی توسط بابک ارشد و فروش چندین برابر قیمت خرید به مخابرات بود .
فکر میکنم بیشتر تجهیزات رصد اینترنتی اطلاعات توسط این شخص انجام گرفته باشد .
من اطلاعات کاملی از این شخص و شرکت دارم و اگر لازم باشه اطلاع رسانی انجام خواهم داد .

ناشناس گفت...

لطفا اطلاع رسانی بفرمایید آقای ناشناس یکی از مدیرانش هم بهمن ستاریان است که دست کمی از همان ارشد ندارد این هم پروفایلش در فیسبوکhttp://www.facebook.com/bsattarian و دیگری دکتر سیدمحمد رضا صدری که خانوادگی در کانادا به عشق و حال مشغول هستند البته ستاریان ایرانه

ناشناس گفت...

ایشاالله یه طوفانی بیاد این سد علی و بیتش رو از این مملکت ور داره ببره...یه سال و نیمی هس که از این isp بهره مند!!هستم!

ناشناس گفت...

لطفا سند و مدرکی رو کنید که اگر این واقعیت داشته باشه ما هم سرویسمون رو از روی این شرکت جمع کنیم
شاید این یک تبلیغ منفی علیه این شرکت باشه

ارسال یک نظر